نقطه صفر سئو

ساخت وبلاگ


به عبارتی‌طور که عمل‌های seo به نصیب‌های متفاوت تقسیم‌بندی نقطه صفر سئو می شود، استراتژی سئوی شما هم می بایست مشمول این نصیب‌ها باشد. درین بخش به تحقیق اشکال استراتژی seo میپردازیم:

استراتژی seo تکنیکال
داشتن استراتژی بهینه سازی در حوزه عبارات کلیدی به تنهایی سبب ساز نمی شود درجه‌های بالای حاصل کاوش را بدست آورید. بلکه می بایست تارنما را از نگاه فنی هم برای موتورهای کاوش با صرفه‌سازی نمائید.

مشکلات فنی وبسایت موانعی می باشند که به صورت نامحسوس جلوی پرورش وبسایت شما‌را می گیرند. بنابراین ممکن میباشد عملکرد متعددی برای لینک و پیوند سازی فرنگی تارنما ایفا دهید البته گشوده هم نتوانید مرتبه‌های بالایی به دست آورید. به عنوان مثال نتایجی که در تاثیر خطاها فنی برای تارنما شما ساخت و ساز میشود، خزش‌نشدن و ایندکس‌نشدن صفحه ها و اثر منفی روی تجربیات کاربری وبسایت میباشد که جلوی رویش وب سایت شمارا در نتیجه ها کاوش می گیرند.

درواقع سئوی تکنیکال را بایستی زیربنای فرآیند باصرفه‌سازی وبسایت برای موتورهای کاوش در حیث گرفته و آن را در حق تقدم قرار دهید تا دیگر عمل‌های سئوی وبسایت حاصل پربارتری به یار داشته باشند.

 

استراتژی بهینه سازی محتوا
متخصصین seo معتقدند محتوا جزو سه فاکتور مهم جايگاه‌بندی در نتیجه ها کاوش میباشد. یک استراتژی مطلوب در حوزه محتوا اثر شگرفی بر سئوی وب سایت شما خواهد گذاشت. در‌این حوزه بایستی اعتنا داشته باشید که محتوای شما فقط برای موتورهای کاوش ایجاد نشود بلکه غرض اساسی آن رفع نیاز یوزرها باشد. در‌حالتی که که محتوای شما بتواند تجارب خیر برای یوزرها بسازد، خواه ناخواه موردتوجه موتور کاوش هم قرار گرفته و سبب ساز به ارتقا سکو شما می شود. ضمن این جلب رضایت مخاطبان سبب ساز جلب لینک و پیوند‌های فرنگی زیادی برای صفحه های شما می شود که‌این هم به نوبه خویش افزایش جايگاه تارنما را در ادامه دارااست.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 107 تاريخ : شنبه 31 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:15


زمانی که موتورهای کاوش صفحه ها مو جود در اینترنت را کاوش کردند، میتوانند محتوای آن صفحه های نقطه صفر سئو را حصول کرده و به فهرست های خویش اضافه نمایند. با این عمل آن‌ها تصمیم می‌گیرند که آیا یک ورقه چگونگی کافی برای نمایان شدن برای کلیدواژه های مربوطه را دارا‌هستند یا این که نه. تصمیم گیری صرفا مبتنی بر محتوای شیت اجرا نمی‌شود بلکه موتور کاوش به تعداد لینک و پیوند هایی که به کاغذ شما اشاره می نمایند و هم اینگونه چگونگی آن صفحه ها نیز نگاهی می اندازد.

بدین ترتیب هرچه چگونگی صفحاتی که برگه شمارا لینک و پیوند می نمایند بیشتر باشد، احتمال بالا رفتن اعتبار شما در نتیجه ها کاوش بیشتر می‌شود. از آخرها ده سال 1990 ارتباطات تحت عنوان یک ادله درجه بندی به گوگل این قابلیت و امکان را می‌دهند که به بازار موتور کاوش اشراف داشته باشند. یکی‌از بنیانگذاران گوگل به اسم لری پیج، PageRank را نوآوری کرد که گوگل از آن برای اندازه گیری چگونگی یک شیت براساس بخشی از پیوندهای اشاره گردیده به آن به کارگیری می نماید.

این ماتریس بخشی از الگوریتم درجه دهی گوگل به کار گیری میگردد و به یکی‌از معیارهای توانمند تبدیل شد. چون یک رویه بسیار بهتر برای تشخیص چگونگی یک کاغذ میباشد. بعد از آن گوگل کارکشته بود به نتیجه ها جستجوی مفیدتر و مرتبط تری دربین مجموع رقبای یک کلیدواژه پیدا نماید. لینک و پیوند ها می‌توانند مانند رأی برای یک شیت فعالیت نمایند. یک شیت در حالتی که استحقاق کافی نداشته باشد پیوند اخذ نمی نماید. به همین آسانی!

صحیح مانند وقتی که شما یک رستوران بد را به دوستتان معرفی نمی‌کنید. در آجل گوگل به جهت ویرایش پیوند ها و پیوند های ضعیف این الگوریتم را در یک‌سری مرحله تغییر‌و تحول بخشید. فعلا گوگل از لینک و پیوند ها برای درجه بندی وبسایت ها استعمال می نمایند البته الگوریتم ظریف آن ناشناخته میباشد.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 249 تاريخ : پنجشنبه 29 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:44


لینک و پیوند سازی داخلی بنظر می‌رسد که تکنیک معمولی و پیش پا افتاده ای نقطه صفر سئو باشد و خسته کننده به لحاظ بیاید، در حالی که استعمال درست و اصولی لینک و پیوند سازی داخلی می‌تواند در نتیجه ها seo تارنما شما دگرگونی ساخت نماید. این در حالی میباشد که خیلی ها از این زمینه اطلاعی ندارند.
درین نوشتار آغاز رسیدگی می‌کنیم که چرا پیوند سازی داخلی برای بهینه سازی تا این حد التفات دارااست و آن گاه شیوه درست لینک و پیوند دهی داخلی در وب سایت را یادگرفتن خوا هیم بخشید.
با ما تا انتهای این یادگرفتن دیدنی که طبق تجارب و حاصل به دست آمده تنظیم شد‌ه‌است، یار باشید. این نوشته ی علمی از فراگیری بهینه سازی دسته اینترنت وان میباشد که امید‌داریم گزینه دقت شما قرار بگیرد.

لینک و پیوند سازی داخلی چیست؟
لینک و پیوند داخلی به معنای لینک و پیوند یا این که لینک و پیوند از یک ورقه به یک ورقه دیگر از به عبارتی دامنه میباشد که ممکن میباشد به طور انکر تکست یا این که یو آر ال باشد.
چرا پیوند سازی داخلی برای seo اصلی میباشد؟
پیوند سازی داخلی یکی‌از سلاح های گرانبها seo میباشد. زیرا به طور کامل مفید میباشد. با به کارگیری از پیوند سازی داخلی می‌توانید یک پرورش سریع و گرانقدر در نتیجه ها گوگل داشته باشید.
هم اکنون این پرسش پیش میاید که چرا پیوند سازی داخلی تا این اندازه اثر گذار میباشد؟
مهم‌ترین دلایل اثر گذاری لینک و پیوند داخلی در بهینه سازی تارنما:
بهبود ایندکس صفحه ها تارنما
جابجایی بها فی مابین صفحه ها
برقراری رابطه معنایی میان صفحه ها و یاری به گوگل برای فهم خوب زمینه یک کاغذ
مقاله پیشنهادی: 3 نادرست خطرناک seo که می بایست از آنان پرهیز کنید

بهبود ایندکس صفحه های
طبق اعلام کرد های خویش گوگل، خزنده های گوگل صفحه ها تازه را از روش پیوند ها پیدا و در سود ایندکس می نمایند. بدین ترتیب در‌صورتی‌که سایت شما طراحی وب سایت(کد نویسی) درست و ساختار وبسایت و لینک و پیوند سازی داخلی کارکشته داشته باشد، خزنده های گوگل سریعتر و سهل خیس میتوانند صفحه های تارنما شما‌را خزش نمایند و در سود صفحه های بیشتری از وب سایت خزش شود و نرخ دارایی خزش وب سایت شما ارتقا مییابد.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 329 تاريخ : چهارشنبه 28 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:10


بهینه سازی محتوا، از مهمترین موضوعات در بهینه سازی داخلی و یکی نقطه صفر سئو تکنیک‌های seo کلاه سپید میباشد. سوای محتوا، سکو گیری تارنما شما در موتورهای کاوش بسیار طاقت فرسا شود. بدین ترتیب، تایپ کردن و ساختاردهی محتوای کیفیت بالا بسیار اساسی میباشد. این نوشته ی علمی برای تایپ کردن استراتژی بهینه سازی محتوا و باصرفه‌سازی محتوا به شما امداد می‌نماید. با ما همدم باشید.


بهینه سازی محتوا چیست

بهینه سازی محتوا چیست؟
seo محتوا یکی‌از قدم‌های اساسی در seo میباشد و به محتوایی گفته میشود که با اعتنا به قانون ها گوگل با صرفه‌سازی گردیده باشد و به شما یاری می‌نماید تا صفحه های شما به راحتی به وسیله گوگل ادراک و خوانده گردد و جايگاه نیکی بگیرد. ساخت و ساز محتوا سئوی گردیده، کاربرپسند میباشد و نیاز اورا ظریف و کاملا رفع می‌نماید.

استراتژی seo محتوا
برای تایپ کردن محتوایی که بتواند به پرسش مخاطب جواب ظریف دهد، یک استراتژی مطلوب نیاز میباشد تا به شما یاری دهد مخاطبان و نیازهای اورا تماما بشناسید و محتوایی اخلاق و رفتار فرمایید که او‌را راضی نگه دارااست.
آغاز هدف ها خویش گزینش نمایید. آیا در‌پی فروش از روش اینترنت‌وب سایت خویش می‌باشید؟ آیا از روش تبلیغات از تارنما خویش درآمد استحصال میکنید و بدین ترتیب تنها می خواهید معیار بازدید و ارتقا خواننده را ارتقا دهید؟ هدف ها شما معلوم می‌نماید که شما می بایست بر چه نوع محتوایی تمرکز نمائید.
مخاطبان خویش را بشناسید. نظرسنجی‌ها و اپ تجزیه و چک میتواند به شما یاری دهد تا تصویری خوب از بازدید کننده یا این که مشتری خویش بگیرید. پرسونای مشتری یکی‌از طرق آشنایی کاربر شما میباشد. بعد بدین تصور کنید که آن افراد پیرو چه نوع محتوایی می باشند.
روز‌نگار محتوا تهیه و تنظیم فرمایید. هنگامی که شما متوجه شدید مخاطبان غرض شما چه افرادی می‌باشند، میتوانید یک روزنگار محتوا تنظیم نمائید. روزنگار محتوا، نرم افزار‌ای میباشد که مجال نشر مطالب نو و نوع آن را انتخاب و به شما امداد می‌نماید تا طبق یک اپ منظم پیش بروید و مبتلا سردرگمی نشوید.
محتوای خویش را بعداز نشر پژوهش نمایید. می بایست محتوای خویش را دائما تجزیه و محاسبه فرمایید تا متوجه نقاط قوت و ضعف نوشته‌علمی خویش گردید. معیارهایی که میتوانید برای تجزیه و محاسبه و ترازو برنده بودن محتوای خویش بسنجید، واحد سنجش بازدید، ترافیک و ایده ها یوزرها درباره محتوای شما میباشد.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 97 تاريخ : دوشنبه 26 ارديبهشت 1401 ساعت: 16:14


در بهینه سازی فنی به نکاتی اعتنا میگردد که فیض آن اکران خوب محتوا و بهبود نقطه صفر سئو سکو وبسایت میباشد. در واقع، در‌این قسمت ما کاری با محتوا نداریم بلکه ساختار و کدنویسی وبسایت مد لحاظ میباشد. محتوای خوب فارغ از وجود seo فنی شانسی برای جذب ترافیک نخواهد داشت.

رسیدگی و رفع خطاهای خزش با امداد کنسول جستجوی گوگل
پیشنهاد می شود که قطعا هر ماه دست کم یکبار به بخش Crawl Errors در کنسول جستجوی گوگل مراجعه‌نمایید.
گزارش های جان دار درین کاغذ خطاهای مو جود را به شما نماد میدهد تا مبادرت به رفع آن‌ها نمایید.

 

در حیث داشته باشید که وجود این اشتباهات اثر منفی بر روی حالت بهینه سازی وبسایت می‌گذارد.

 

پباده سازی صفحه های AMP
صفحه ها شتابدهنده تلفن همراه که به اختصار AMP نامیده می گردد، اسم فناوری تازه و منحصر دستگاه های گوشی میباشد. در صفحه های AMP بخش اعظمی از المان ها از صفحه های حذف گردیده و در سود و سرعت اکران صفحه های تعدادی موازی بیشتر میشود.

هر تعدادی که‌این آیتم به تنهایی بر روی جايگاه تارنما اثر نمی گذارد، ولی گوگل صفحاتی را که ورژن AMP دارا‌هستند، در نتیجه ها جستجوها با نماد اختصاصی متامیز می نماید.

حقیقت وب سایت ما هم ورژن AMP دارااست! برای مشاهده این مدل از پباده سازی نشانی پایین را در مرورگر موبایل گوشی خویش وارد فرمائید و سرعت بسیار سریع اکران صفحه ها را تجارب فرمایید.

https://rasalea.ir/amp/

ساخت نقشه وبسایت XML
نقشه وب سایت به گوگل یاری می نماید تا صفحه ها تارنما را پیدا کرده و آن ها را ایندکس نماید.

پس مطمئن گردید که وبسایت شما نقشه تارنما XML داشته باشد.

همینطور نقشه تارنما را در کنسول گوگل وبمستر تصویب نمایید تا فرآیند ایندکس سریع‌خیس خواهد شد. و ولی در شکل بروز اختلال بتوانید از روش گزارش گوگل از این مورد باخبر گردید.

 

چندین نکته در امر محتوای تکراری
مثلا مواقعی که در وب سایت های متعددی به چشم میخورد، اختلال محتوای تکراری میباشد. هر تعدادی که‌این گزینه به تنهایی بر روی seo وب سایت اثر منفی نمی گذارد، ولی در شرایطی که یاروهمدم با بقیه اشکالات داخلی باشد، در آن شکل seo وبسایت اثر منفی خواهد به عهده گرفت.

به همین ادله بایستی از بروز ایراد محتوای تکراری خودداری فرمایید. از ابزارهای آنلاین برای کشف کردن صفحه ها با محتوای تکراری یاری بگیرید و بعد از آن مبادرت به رفع آن‌ها نمایید.

استدلال دیگری که موجب بروز خطای محتوای تکراری میگردد، وجود نشانی URL های متعدد برای یک شیت میباشد.
از جمله: یک تارنما فروشگاهی برای فرآورده خویش خصوصیت هایی را در حیث می‌گیرد که آن خصوصیات از روش نشانی URL گوناگون صفحه ها دیگری را به وجود می‌آورند. در فیض یک فرآورده از روش تعدادی نشانی در دسترس خواهد بود و گوگل با ایندکس کردن این صفحه های محتوای تکراری برای وب سایت شما اکانت خواهد کرد.

جهت پرهیز از اینگونه اشتباهاتی ما یحتاج میباشد که از تگ Canonical مصرف شود. در‌این تگ نشانی اساسی کاغذ معین می‌شود.
بدین ترتیب چنانچه یک ورقه یکسری پست الکترونیک هم داشته باشد، اختلال محتوای تکراری به وجود نخواهد آمد.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 104 تاريخ : يکشنبه 25 ارديبهشت 1401 ساعت: 16:09

اگر به تازگی وارد دنیای سئو شده‌اید یا قصد دارید این مهارت و دانش را یاد بگیرید، نقطه صفر سئو انتخاب محل مناسب برای شروع اهمیت زیادی برای شما دارد. یک انتخاب درست در شروع کار می‌تواند سرعت دستیابی به نتیجه را به مقدار زیادی کاهش بدهد.

منابع آموزشی سئو در اینترنت فراوان وجود دارد. از فیلم‌های آموزشی تا دوره‌های تخصصی و کتاب‌ها و پادکست‌ها و کانال‌ها و صفحه‌های شبکه‌های اجتماعی برای یادگیری سئو پیش روی شماست.

بهترین نقطه‌ی شروع کجاست ؟
بدون شک بهترین نقطه، مطالعه‌ی دستورالعمل‌های گوگل است. این دستورالعمل‌ها را می‌توانید با کلیک روی این لینک مشاهده کنید. مطالب گفته شده در این صفحه( Webmaster Guidelines ) تمام کلیات سئو به صورت روزآمد در اختیار شماست.

مهم‌ترین نکته‌ای که در کار سئو باید هدف شما باشد این است که از خود بپرسید:

«آیا این صفحه به کاربران کمک می‌کند؟ اگر این صفحه نبود چه اتفاقی می‌افتاد ؟»

اگر هدف شما از سئو جلب رضایت کاربران باشد، بدون شک پس از مدتی گوگل می‌تواند رضایت کاربران را تشخیص دهد و بدون شک سایت شما در نتایج گوگل جایگاهی خوب به دست خواهد آورد.

ادامه‌ی مسیر سئو چگونه است ؟
پس از اینکه با اصول اولیه‌ی سئو آشنا شدید، لازم است تا هر چه بیشتر مطالعه کنید و هر چه بیشتر دانش خود را به روز نگهدارید. اگر می‌خواهید به صورت تخصصی سئو را کسب و کار خود قرار دهید لازم است تا مقداری با اصول طراحی سایت و سیستم‌های مدیریت محتوا مثل وردپرس هم آشنا شوید. چون انجام بسیاری از بهینه‌سازی‌ها و تکنیک‌های سئو به داشتن مهارت کافی در زمینه‌ی طراحی سایت وابسته است.

دانش سئو روز به روز در حال پیشرفت و تغییر است. گوگل به صورت مستمر در حال تغییر و بهبود الگوریتم‌های قبلی است تا بتواند بهترین سایت‌ها را به کاربران نمایش دهد. بنابراین باید بتوانید بهترین سایت‌ها را داشته باشید.

تکنیک‌های قدیمی مثل خرید بک‌لینک، نوشتن متن‌های بی‌معنی و طولانی، استفاده از عکس‌ها و فیلم‌های بی‌فایده و انواع روش‌های تقلب کلاه سیاه که سال‌های قبل برای فریب گوگل استفاده می‌شده‌اند، امروز کمترین اثر را برای بهبود جایگاه سایت شما در گوگل دارند.

تولید محتوا بخشی بسیار مهم از سئو است
سایتی که محتوای مفیدی ندارد، نمی‌تواند جایگاهی در گوگل پیدا کند. به عبارت دیگر اگر سایت شما نتواند پاسخی عالی به نیاز مخاطبان گوگل باشد، گوگل آن را به کاربران نمایش نمی‌دهد. ممکن است گاهی اشتباهی در تشخیص بهترین محتوا به وجود بیاید ولی اصل بر این است که بهترین محتوا و بهترین سایت باید بالاتر از صفحات دیگر در گوگل دیده شود.

بنابراین بخشی مهم از استراتژی شما برای سئو باید تولید محتوای منحصر به فرد را هدف قرار دهد.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 241 تاريخ : شنبه 24 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:09


یک کدام از سوال های متداول که هنگام فعالیت بازاریابی پرسیده می گردد اینست نقطه صفر سئو که چه هنگامی بایستی seo را استارت کنیم. پاسخ این پرسش اینست: هرچه زودتر خوب. خوب میباشد seo محتوا در اسرع وقت صورت پذیرد چون هر چه زودتر بهینه سازی را استارت فرمایید زودتر شاهد بهبود جايگاه های خویش خواهید بود.


پیش از اینکه شما آغاز به جايگاه بندی بالایی برای لغت ها رقابتی نمائید، گوگل نیاز به پیشرفت اتکا برای دامنه شما دارااست. ساخت و ساز متکی بودن برای یک دامنه یک شبه واقعه نمی افتد. این در واقع یک مورد بهتر میباشد چون از حضور وبسایت هایی که از تاکتیک های اسپمی استعمال می نمایند در حاصل جستجوس گوگل پرهیز می‌شود. فرایند خزیدن گوگل در اینترنت و کشف سیگنال های تازه پشت گرمی برای سئو دامنه مجال می‌برد و به همین برهان میباشد که مراحل سئو به صورت معمول 4 تا 12 ماه ارتفاع می‌کشد تا تاثیراتش را علامت دهد. عبارات کلیدی در یک حیطه جغرافیایی به شدت رقابتی که بخش اعظمی از شرکتهای حقوقی در حالا رقابت برای یک اصطلاح واحد می باشند، میتواند حتی بیشتر ارتفاع بکشد. هر چه زودتر بتوانید بهبود محتوا تارنما خویش و تشکیل داد سیگنال های پشت گرمی با گوگل را استارت نمائید سریعتر میتوانید مرتبه های خویش را بهبود ببخشید. از جمله لینک و پیوند های ورودی را در لحاظ بگیرید، چون این یکی‌از معروفترین عواملی میباشد که میتواند در جايگاه بندی موتور های کاوش اثر بگذارد. آنچه که معمولا معلوم وجود ندارد، اینست که یک لینک و پیوند ورودی که امروز ساخته میشود معمولا 10 تا 12 هفته ارتفاع میکشد تا بتواند در درجه بندی اثر بگذارد. زمانی رقبای شما از شما مرتبه می‌گیرند انتظار برای استارت مراحل ایجاد کرد لینک معنی ندارد.

آیا در هم اکنون تصاحب کردن اسم دامنه خویش می باشید؟ در صورتی آری، بهینه سازی را استارت نمایید.
در حالتی‌که در اکنون به کار گیری از اسم به عبارتی دامنه می باشید، در 95% مورد ها پاسخ آری میباشد، بهینه سازی را هر چه سریعتر استارت نمائید. درصورتی که چه پباده سازی یک وبسایت نقش به سزایی در کیفیت تبدیل بازدید کنندگان تارنما به مفاد اساسی دارااست، این پباده سازی اکثر زمان ها بر روی همت های سئو در فارغ شیت اثر نمی گذارد. این بدان معناست که می‌توانید سئو وب سایت خویش را آغاز فرمایید. ولی وقتی که گفت و گو بهینه سازی مطرح می گردد دو سیرتکامل seo وجود داراست: داخل کاغذ و فارغ ورقه. seo باطن ورقه به سئو کد HTML و محتوای وب سایت شما بر میشود. بهینه سازی سوا ورقه به همه اقداماتی که سوا ورقه اینترنت استفاده کننده برای seo می‌تواند صورت پذیرد، برمیگردد. بیشترین هنگامی که در هر ماه برای سئو وبسایت صرف می گردد مرتبط با سئو فارغ ورقه وبسایت میباشد که‌این مورد هیچ ارتباطی به کد های HTML تارنما ندارد. در حالی که بیشتر عموم به تامل ایجاد کرد لینک و پیوند برای seo موتور های کاوش فارغ ورقه میباشند، کفه معیار بیشتر به سمت دسته های بهینه سازی مدبرانه خیس میباشد. مراحل سئو سوا کاغذ مشتمل بر مورد ها اکثری میباشد، مثلا:

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 195 تاريخ : پنجشنبه 22 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:11


عمل شما، با ساخت و ساز محتوا و فشردن دکمه تکثیر ختم نمیشود! شما نقطه صفر سئو بعداز نشر محتوا، می بایست به شغل پی درپی و روزمره ادامه دهید. همینطور برای جذب ترافیک و ترافیک ارگانیک یا این که طبیعی، استارت به پیوند سازی و تکثیر محتوای خویش در پلتفرم های گوناگون نمایید. برای این فعالیت، این بخش از نظارت لیست seo 2022 را دنبال فرمایید:


20. مراقب جايگاه بندی وبسایت خویش در گوگل باشید
در‌صورتی‌که تا این مکان شغل، همت های شما برای seo توفیق آمیز بوده، وب سایت شما استارت به دریافت کردن درجه برای کلمه ها کلیدی آیتم هدفتان در گوگل خواهد کرد. محتوایی که در اکنون جايگاه به دست آوردن میباشد را، همیشه ذیل لحاظ داشته باشید. هرمورد از آن‌ها ممکن میباشد تغییرات قابل توجهی ساخت کرده باشند که می‌توانید، مانور بیشتری روی آن واژه و محتوا بدهید تا ربته بهتری استحصال فرمایید.

21. نرخ کلیک های گوگل را سئو فرمایید
هنگامی سخن از نظارت لیست seo میگردد، بایستی به تعداد کلیک هایی که روی حاصل شما می‌گردد و همینطور، کلیک هایی که باطن تارنما ایفا می‌گردد، اعتنا نمائید. به دلیل آنکه کلیک ها، ماندگاری شما‌را در کاغذ اولیه انتخاب می نمایند. برای بهبود این زمینه، می‌توانید آزمایش A/B ایفا دهید و نظارت نمایید، چه مطالبی با چه ظاهری، کلیک بیشتری می‌خورد.

22. محتوای دیرین خویش را بازنشر دهید یا این که بروزرسانی نمایید
تمامی محتوا ها، دائمی نیستند و ممکن میباشد اکثری از موضوعاتی که شما درباره آنان محتوا ایجاد نموده اید، کهن شوند. کوشش فرمائید محتوا های دیرین خویش را به روزرسانی فرمائید، مطالب نو به آنها اضافه نمائید، پیوند های تازه اضافه فرمائید و متن آن‌ها را اصلاح نمائید تا محتوای شما به روز گردیده و روی الگوریتم Freshness گوگل اثر بگذارد.

23. مراقب خطاهای خزنده های سرچ کنسول باشید
حتی ماشین های هوشمن نیز در گیر نادرست می گردند! شما در سرچ کنسول وبسایت، میتوانید ملاحظه کنید که خزنده های گوگل، در چه وقتی، به چه صفحاتی از تارنما شما آمده تا آن را نظارت و ایندکس نمایند! همینطور طی این نظارت، خطاهای تارنما شمارا در سرچ کنسول به اکران در میاورند که بایستی حواستان بدین نادرست ها بوده و در اسرع وقت، آنها را رفع نمائید.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 104 تاريخ : چهارشنبه 21 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:31

در‌صورتی‌که صاحب و مالک دستیابی‌وکار میباشید، نقطه صفر سئو مسلما می دانید که محتوای ماهر و صحیح، کلید تمامی تعاملات آنلاین شما میباشد. در شرایطی‌که می خواهید جلوتر از بازی باشید، محتوا بایستی به‌طور منظم تحویل داده خواهد شد و به‌طور ایده‌آل اعتنا یوزرها را به‌خویش جلب نماید. شاید چرخه ساخت‌و‌ساز محتوا کلیدی باشد که به آن نیاز دارید تا بتوانید محتوای حرفه ای خویش را ایجاد نمائید. به‌لحاظ می رسد معضل برانگیز میباشد، این‌طور وجود ندارد؟

چرخه ایجاد محتوا چیست؟
چرخه ایجاد محتوا درواقع مسیری میباشد که شما بایستی برای آرم دادن این‌که در فعالیت خویش شایسته ترین میباشید، طی فرمائید. با زبانی معمولی می‌قدرت اعلام کرد چرخه ساخت محتوا، مسیری میباشد که به شما یاری می‌نماید تا:

نرم افزار‌ریزی داشته باشید و استراتژی ساخت محتوا خویش را به‌صحت و با تمرکز پیاده نمائید.
بتوانید کاربر خویش را به‌صدق انتخاب فرمایید و غرض‌گذاری دقیقی داشته باشید تا هم در حین و هم در انرژی مصرفی صرفه‌جویی نمایید.
راجع‌به ایجاد محتوایی که ایفا می‌دهید، دیده‌انداز دقیقی داشته باشید و بدانید که پروژه شما چه‌گونه پیش می‌رود. فقط درین‌شکل میباشد که می توانید تقریب بزنید برگشت سرمایه شما به چه شکل خواهد بود.
در حالتی‌که کانال شما به‌صدق شغل نماید، میتوانید چرخه ساخت محتوای خیر و خوبی داشته باشید و محتوای نیکی نیز ساخت و ساز نمائید. ممکن میباشد این‌طور به‌لحاظ رسد که فعال‌ساز‌ی یک کانال ظریف و سازمان‌یافته در یک سری مرحله هدر دادن فرصت و انرژی میباشد. البته ما یحتاج میباشد بدانید این دقیقا چیزی میباشد که به شما این قابلیت را می دهد تا در بعدی مجموع کارایی خویش را به‌عمل بگیرید، دربین نقش‌ها و مسئولیت‌ها ارتباطی بدیهی و منطقی تولید نمایید و اشتباهات مرتبط با چرخه ایجاد محتوا را پیش از این‌که حادثه بیافتد، حل فرمایید.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 107 تاريخ : شنبه 17 ارديبهشت 1401 ساعت: 17:32

لینک و پیوند‌های فالو (Dofollow) و نوفالو (Nofollow) نقطه صفر سئو فاکتور بسیار مهمی در باصرفه‌سازی وبسایت برای موتورهای کاوش می باشند. همگی وب سایت‌ها و صفحه های اینترنت یه یک شیوه یا این که به وسیله پیوند‌های دیگر با هم رابطه برقرار می‌نمایند. ساختن بک پیوند، جزئی از seo فرنگی میباشد و استخوان‌بندی توفیق هر سایت میباشد. در‌این نوشته‌ی‌علمی به پژوهش آنان و تفاوت لینک و پیوند‌های فالو و نوفالو خوا هیم پرداخت.

زمانی که پست یا این که ورقه جدیدی را اضافه میکنید، ربات‌ها یا این که خزنده‌های گوگل آن ورقه یا این که پست را کراول می‌نمایند. فرض نمائید که در درحال حاضر تایپ کردن یک مقاله می‌باشید و در آن پست شما لینک و پیوند‌های داخلی و یا این که لینک و پیوند‌های فرنگی وب سایت‌های دیگر را به تارنما خویش اضافه می کنید. در اینصورت زمانی که گوگل آن پست را کراول می‌نماید، این پیوند‌های داخلی و فرنگی را نیز دنبال خواهد کرد. زمانی که لینکی فالو (Dofollow) میباشد بدان معناست که شما هم نیز محتوای لینک و پیوند را گرانبها می دانید؛ به صورت پیش‌فرض همگی پیوند‌ها فالو می باشند و گوگل نیز این پیوند‌های داخلی و فرنگی را ردیابی می‌نماید. 
وقتی که پیوند‌های داخلی یا این که لینک و پیوند‌های فرنگی را در پست خویش اضافه میکنید و یک تگ نوفالو در‌این پیوند‌ها قرار می‌دهید در سود گوگل آن پیوند را دنبال نمی‌نماید؛ این بدان معناست که‌این لینک و پیوند‌ها کراول نمیشوند و به این ترتیب بدین پیوند‌ها نوفالو (Nofollow) گفته میشود. دراین مورد شما این لینک و پیوند‌ها را تأیید نمیکنید و صرفا این لینک و پیوند‌ها به وسیله بازدیدکنندگان و خیر گوگل دنبال خواهند شد. بدین ترتیب در حال حاضر میدانیم که در شرایطی که به گوگل اذن دهیم لینک و پیوند‌های فرنگی (لینک و پیوند‌هایی که از وب سایت دیگر به سایت ما لینک و پیوند داده می‌گردد) در محتوای ما (پست) کراول شوند این لینک و پیوند‌ها، پیوند‌های فالو نامیده می گردند و در‌حالتی که تگ نوفالو را در لینک و پیوند‌های فرنگی در سایت خویش اضافه کنیم در فیض پیوند‌ها، لینک و پیوند‌های نوفالو نامیده می گردند.

خصوصیت‌های پیوند‌های فالو در seo چه می‌باشند؟
به مراد فهم تفاوت در میان لینک و پیوند‌های فالو و نوفالو، بایستی به طریق شغل موتورهای کاوش نگاهی بیاندازیم. موتورهای جستجویی مانند گوگل مدام درپی سرنخ‌هایی بر روی صفحه ها اینترنت میباشند که دارنده بالاترین مرتبه بر روی نتیجه ها کاوش می‌باشند. یکی مواقعی که موتورهای کاوش در لحاظ میگیرند، تعداد پیوند‌هایی میباشد که از وب سایت‌های دیگر لینک و پیوند به آن ورقه شد‌ه‌است. مثلا؛ دو پست با زمینه شبیه بر روی وبسایت‌های مستقل وجود دارا هستند. هر دو پست دارنده کیفیت خوب میباشند، به خیر مندرج و پر‌از مطالب اثر گذار میباشند. با این اکنون یکی این پست‌ها دارنده صدها لینک و پیوند طبیعی میباشد که پیوند به آن گردیده و از وب سایت‌های فرنگی می باشد. در حالیکه گزینه دیگر فقط یک یا این که دو پیوند دارااست. درین نمونه، موتور کاوش تأکید بیشتر بر روی پستی می‌نماید که دارنده لینک و پیوند‌های متعددی میباشد چون اکثری از اشخاص دوست دارا‌هستند که به آن مقاله پیوند دهند. به این ترتیب به پیوند‌هایی که موتور کاوش هنگام عکس العمل با آنان، لینک و پیوند متبوع را دنبال می‌نماید لینک و پیوند‌های فالو نامیده می‌گردد. این لینک و پیوند‌ها یاری به ارتقا پیج رنک ورقه می‌نمایند و هر چه لینک و پیوند‌های فالو طبیعی‌تری در یک سایت/ورقه باشد، احتمالا سبب ساز مرتبه‌بندی فراتر شود. همان گونه که بیان شد، هر لینکی به صورت پیش فرض یک پیوند فالو میباشد، براین اساس در‌حالتی که پیوند دربردارنده تگ نوفالو نباشد، در فیض به صورت خودکار لینک و پیوند فالو هست. پیوند‌های فالو قدرتمندترین نوع لینک و پیوند‌ها در seo در حیث گرفته میشوند.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 268 تاريخ : دوشنبه 12 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:45

هنگامیکه در باره هدف ها مد حیث یوزرها نقطه صفر سئو از جستجوی یک عبارت معلوم، دعوا می کنیم، به طبع هیچ چیز مانند کلمه ها کلیدی زمان بر long-tail keywords غرض و لحاظ مخاطب را آشکار نمی نماید.

کلمه ها کلیدی وقت گیر long-tail keywords چه می باشند؟

لغت ها کلیدی وقت گیر long-tail keywords  را میتوان بسادگی لغات کلیدی دانست که مقداری زمان بر خیس از کلمه ها کلیدی معمول در جستجوی گوگل می‌باشند. به عنوان مثال بجای آنکه عبارت "کفش" کاوش گردد. واژه کلیدی وقت گیر long-tail keywords "کفش قرمز‌رنگ ورزشی مردانه نایک" کاوش می گردد:

مخاطب ممکن میباشد برای عبارت "دیجیتال مارکتینگ" را کاوش نماید:

ولی در موقعیت کاوش با کلمه و واژه کلیدی زمانبر long-tail keywords بعنوان نمونه عبارت "استخدام متخصص دیجیتال مارکتینگ در طهران" کاوش می‌گردد:

لغت ها کلیدی وقتگیر  long-tail keywords حریف کمتری دارا‌هستند اما به طور طبیعی ترافیک جستجوی کمتری نیز دارا‌هستند.

آیا ترافیک جستجوی کمتر به معنای بد بودن آن کلمه و واژه کلیدی میباشد؟
در واقع مشخص و معلوم گردیده است که معیار ترافیک جستجوی کمتر می تواند به عایدی seo وب سایت شما باشد.قیمت کلمه ها کلیدی بلند Long-tail keywords در آن میباشد که کاربرانی که از عبارات کلیدی بلند Long-tail keywords به کار گیری میکنند، اکثر زمان ها بخوبی می‌دانند که بدنبال چه چیزی می‌باشند. در واقع میتوان خاطرنشان کرد که کاربرانی که از این لغت ها به کار گیری میکنند به محتوای مربوط به آن واژه و کلمه کلیدی عشق و علاقه بیشتری دارا هستند. تا کاربرانی که با عبارات کلیدی بی آلایش به به عبارتی شیت مراجعه کرده اند.

براین اساس میتوان اینگونه خاطرنشان کرد که لغات کلیدی وقتگیر long-tail keywords سبب ساز ارتقا نرخ تبدیل در وب سایت می گردند.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 123 تاريخ : يکشنبه 11 ارديبهشت 1401 ساعت: 16:06

Robot Meta
صفت ALT در تصاویر
Robots.Txt
لینک و پیوند های شکسته
سرعت لود صفحه های وب سایت
پباده سازی ریسپانسیو تارنما
Robot Meta: همانگونه که گفته شد، نقطه صفر سئو مداقه آن در وقتی میباشد که بعضا صفحه های وبسایت به وسیله گوگل ایندکس نمیشوند. در‌این‌صورت یکی مواقعی که می بایست سنجیده شود متا تگ Robots در صفحه های وب سایت میباشد.

صفت ALT در تصاویر: دست کم یک کدام از تصاویر جان دار در هر کاغذ از وب سایت بایستی دارنده صفت ALT با متن واژه و کلمه کلیدی مهم شیت باشد. به خیال و خاطر داشته باشید که متن ALT تکراری به بهینه سازی وب سایت صدمه وارد می نماید. همچنین عکس هایی که دربردارنده صفت ALT نباشند به بهینه سازی شیت صدمه میزنند.

Robots.Txt: در‌حالتی که وبسایت با مشکلاتی روبرو میباشد که برهان آن را نمی یابید، آغاز می بایست این پوشه را نظارت فرمائید. در کنسول جستجوی گوگل براحتی می قدرت این پوشه را پژوهش کرد. به خیال و خاطر داشته باشید که هیچ زمان نباید منابع  وبسایت را از دسترس گوگل مخفی کرد. یعنی آنکه شما همواره می بایست به گوگل اذن دسترسی به فولدر تصاویر، فولدر فولدر های CSS و فولدر فولدر های javascript  را بدهید.

پیوند های شکسته: در دراز برهه زمانی به seo وب سایت شما صدمه میزنند و می بایست در اسرع وقت برطرف شوند. شما میتوانید براحتی در کنسول گوگل پیوند های شکسته تارنما خویش را بیابید.

سرعت بار گذاری صفحه های وب سایت: سرعت لود صفحه های برای یوزرها موبایلی عنایت بسیار بالای داراست. به طوریکه پژوهش ها نماد میدهد صفحه های وب سایت می بایست در وقتی دربین 3 تا 6 ثانیه لود شوند. شما می‌توانید از ابزارهای مجانی برای آزمایش سرعت تارنما خویش به کار گیری فرمایید. وبسایت GTMETRIX  یک کدام از دوستداشتنی ترین این ابزارها میباشد.

پباده سازی ریسپانسیو تارنما: با اعتنا به اینکه احتمالاً خویش شما در اکثر زمان ها مواقع از تلفن همراه هوشمند برای مراجعه به وبسایت به کار گیری می‌کنید. به طور طبیعیً التفات پباده سازی ریسپانسیو برای شما مشخص و معلوم و آشکار میباشد. گوگل به وبسایت هایی که برای گوشی باصرفه نشده باشند سکو قابل قبولی نخواهد اعطا کرد. براین اساس در‌حالتی که وبسایت شما هنوز ریسپانسیو وجود ندارد سریعاً ان را به ورژن ریسپانسیو ارتقا دهید.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 132 تاريخ : شنبه 10 ارديبهشت 1401 ساعت: 15:51

گوگل یک سری ربات به اسم crawler دارااست  نقطه صفر سئو که وظیفه ایندکس‌کردن وب سایت‌ها را به عهده دارا هستند. جايگاه به چنگ آوردن تارنما و صفحه های و تغییراتی که در وبسایت داده‌اید به همت این ربات‌ها متعلق میباشد. بایستی دقت داشته باشید که حتی در صورتی از گوگل بخواهید شیت‌ای را ایندکس نکند، البته آن برگه به‌شکل عظیم‌ در کانال‌های مجازی به اشتراک گذارده‌ گردد و یوزرها متعددی به‌شکل روزمره از شبکه‌های بازاریابی محتوایی وارد آن برگه شوند، گوگل به احتمال زیاد درخواست شمارا نادیده گرفته و برگه را ایندکس می‌نماید.

نکته: ایندکس شدن یک کاغذ به شدت به واحد سنجش بازاریابی محتوایی و کاربر آن شیت متعلق میباشد. 

گوگل توصیه می دهد فقط در صورتی‌که به سراغ ایندکس دستی بروید که خلل خاصی در آن ورقه فیس داده‌ باشد. از جملهً چنانچه شما در شیت خویش یک شماره تلفن را غلط نوشته باشید بعداز اصلاح می خواهید که گوگل فورا برگه را ایندکس نماید و تغییرات نو را تصویب نماید. این قضیه در وب سایت‌هایی که به طور AMP ساخت‌و‌ساز گردیده‌اند بسیار حیاتی خواهد بود. ادله آن هم پر‌نور میباشد وبسایت‌های AMP روی دو سرور ذخیره میشوند و ایندکس نشدن تغییرات در معنای ظواهر گوناگون وبسایت برای بازدیدکنندگان تارنما از گوشی و Pc خواهد بود.

گوگل چه‌گونه یک شیت را ایندکس می نماید؟
گفتیم که گوگل برای ایندکس کردن صفحه ها به تبلیغات آن شیت متعلق میباشد. البته در حالتی که سایتی جدید ساخت گردیده باشد و بخواهید تارنما بوسیله گوگل به سرعت ایندکس گردد می توانید در سرچ کنسول گوگل نام نویسی فرمایید و آنگاه نشانی نقشه وبسایت خویش را به گوگل بدهید. اساساً درصورتی که نقشه وبسایت با اسم Sitemap.xml در ریشه تارنما ذخیره گردیده‌ باشد، گوگل با تصویب وبسایت در سرچ کنسول به‌راحتی می تواند نقشه تارنما را پیدا نماید. البته درصورتی که به هر دلیلی گوگل نتواند نقشه تارنما شمارا بیابد، می توانید در پنل کاربری سرچ کنسول به طور دستی نشانی نقشه وب سایت را به گوگل اعلام نمائید.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 314 تاريخ : پنجشنبه 8 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:28

بر طبق راهنمای گوگل هر بخش از وب سایت، نقطه صفر سئو دربرگیرنده لینک و پیوند ها و انکر تکست لینک و پیوند ها، می بایست برای مخاطب بها حقیقی و واقعی داشته باشند. لینک و پیوند ها بایستی در جایی قرار داشته باشند که استفاده کننده انتظار دیدن آنها‌را دارااست. بدین ترتیب آنان می‌توانند نسبت به لینکی که داده ها با ارزشی برای آنان دارااست باخبر شوند. با تیزهوش خیس شدن الگوریتم های گوگل بصورت سالیانه، شما می بایست از تولید انکر تکست تکراری و انکر تکست بر طبق عبارات کلیدی در وبسایت خویش اجتناب فرمائید. عدم ایفا این طریق سود ای جز پنالتی شدن وب سایت در بر نخواهد داشت.

نقل قولی از Neil Patel:

اینجانب دوست دارم لینک و پیوند های طبیعی ساخت‌و‌ساز کنم، چون که گوگل اینگونه می خواهد. شما نمی توانید از مهندسی که تک تک روز کاری خویش را صرف پباده سازی الگوریتمی برای باذکاوت خیس بودن می نماید. باهوشتر باشید. براین اساس از رادارهای گوگل مسافت بگیرید. بر روی ساخت‌و‌ساز محتوای کیفیت خوب تمرکز نمایید و از پنالتی گوگل و دیگر موتورهای کاوش اجتناب نمایید.

اما، شما به لینک و پیوند های کیفیت عالی احتیاج دارید. لینک و پیوند هایی که از صفحه های مرتبط ساخت گردیده باشند. اجتناب از لینک و پیوند های بی چگونگی در تارنما های نا مرتبط هم به به عبارتی معیار ضروری میباشد. اخذ لینک و پیوند از دامنه های معتبر دامنه و اعتبار شیت بالا و قابل پشت گرمی یک کدام از ضروریات seo تارنما به حساب آورده می شود. از لینک و پیوند های اسپم اجتناب فرمایید (over-optimization را در‌حالتی که بخواهیم لفظ به لفظ ترجمه کنیم در معنای زیاد از حد باصرفه گردیده است. که می اقتدار این معنی را از آن برداشت کرد که برای seo پیوند های خویش طوری شغل نکنید که لینک و پیوند ها به حدی باصرفه گردیده باشند که دیگر به لحاظ طبیعی نرسند.) گوگل از لینک و پیوند هایی که بیشتراز حد بی نیاز مندرج باشند قدر دارنی نمی نماید. یعنی آن‌ها‌را اسپم تشخیص میدهد. انکر تکست که در تعداد بالا مطابق لغات کلیدی تولید گردیده باشند. یک درفش قرمز‌رنگ والا برای گوگل میباشد. یعنی نماد دهنده سوء به کارگیری از بک پیوند برای ارتقاء مرتبه وب سایت میباشد. فیض اینگونه روشی هم به طبع پنالتی شدن میباشد. در قبال، عملکرد برای تولید لینک و پیوند های طبیعی با توسعه دامنه انکر تکست در پیوند های ورودی، به عنوان مثال : بجای قرار دادن متن:" کمپانی گسترش اپ" در همگی پست های مهمان، از کلماتی مانند:" کمپانی ساخت برنامه" یا این که "قابل متکی بودن ترین کمپانی ایجاد نرم‌افزار" یا این که عباراتی مانند اینها به کارگیری فرمائید.

2- انکر تکست بایستی با محتوا مرتبط باشد.
با گذر مجال گوگل الگوریتم های خویش را پیشرفت داده میباشد. تا این الگوریتم ها بتوانند مفهوم حقیقی محتوای یک شیت را ادراک نمایند. از سال 2015 گوگل سیستم DeepMind را گزینه آزمایش قرار بخشید. این سیستم برای پردازش گویش پباده سازی گردیده است و در واقع به هوش تصنعی و مصنوعی الگوریتم قابلیت و امکان یادگیری می دهید. فعلا برای ربات های گوگل شعور وجود رابطه میان انکر تکست با محتوای کاغذ کاری بی آلایش میباشد. در حالتی که پیوند داخلی سوای رابطه به یک ورقه تولید نمائید. اینکار ممکن میباشد که به درجه وب سایت شما صدمه بزند. این مقاله برای بک لینک و پیوند های با انکر تکست بی رابطه نیز درست است. گوگل به شدت بر روی تجارب یوزرها متمرکز میباشد. گوگل همت می نماید که شایسته ترین محتوای مرتبط را در بی آلایش ترین نحوه در دست یوزرها قرار دهد. مشخصا، انکر تکست بی رابطه با محتوای یک برگه فارغ این چهارچوب قرار می‌گیرند.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 330 تاريخ : سه شنبه 6 ارديبهشت 1401 ساعت: 15:28

اکثری از وبسایت های محتوا اساس نقطه صفر سئو در جهان به شدت به تبلیغات متعلق می باشند. اکثر اوقات این تارنما ها نیز هیچوقت ذیل اثر الگوریتم گوگل شخص Fred نبوده اند و بعدا هم پایین اثر آن قرار نخواهند گرفت.

چنانچه تارنما مشتریان شما محتوا اساس میباشد و ذیل اثر الگوریتم گوگل شخص قرار گرفته میباشد می بایست دقت فرمایید. که تبلیغات صرفا عامل جریمه شدن تارنما وجود ندارد. بلکه گوگل از محتوای صفحه ها وب سایت مشتری شما اینگونه فیض گرفته میباشد که وبسایت ارزشی برای کاربر حقیقی ندارد.

اثر پیوند ها بر الگوریتم گوگل شخص Fred
شاید فکر کنید که الگوریتم گوگل شخص Fred قرار میباشد به تعداد پیوند ورودی و خرورجی وبسایت اعتنا نماید و مطابق آن به چگونگی وب سایت نمره دهد. ولی به هیچ عنوان اینگونه وجود ندارد. الگوریتم گوگل شخص در سنجش لینکها نیز به چگونگی عنایت می دهد و خیر تعداد، یعنی آنکه شما می توانید تعداد متعددی پیوند خروجی داشته باشید البته الگوریتم گوگل شخص Fred مشکلی با تارنما شما نداشته باشد.الگوریتم گوگل شخص Fred پژوهش میکند که پیوند هایی که در برگه قراردارد برای استفاده کننده اساسی میباشد و یا این که آنکه شما تنها از پیوند ها برای جابجایی استفاده کننده به یک تارنما که منافع دنیوی بیشتری برای شما دارااست به کار گیری می کنید. در صورتیکه الگوریتم گوگل شخص Fred تشخیص دهد که لینک و پیوند های وب سایت فقط برای گوگل و seo دارای اهمیت میباشد و برای مخاطبان تارنما ارزشی ندارند. تارنما مبتلا اختلال گردد.

گوگل به لینک و پیوند های وبسایت نگاه سختگیرانه ای دارااست و توسط پیوند ها شرکای بی چگونگی وب سایت ها را شناسایی و جریمه میکند. این زمینه در امر وبسایت هایی که به وسیله یک بلاگ تبلیغ می شوند و هدفی جز درآمدزایی از فروش تبلیغات ندارند بیشتر راست گو میباشد.

الگوریتم گوگل شخص و محتوا
زمانیکه به قرائت محتوای سایتی تشویق میشویم. در بیشتر موردها محتوا چگونگی گزینه انتظار مارا ندارد. برخی وبسایت ها از لحاظ ارائه محتوا از سایر عالی می باشند و محتوای ساخت‌و‌ساز گردیده آنان کم و زیاد بوسیله مخاطبان خوانده می‌گردد. البته تارنما هایی که بوسیله الگوریتم گوگل شخص Fred ذیل اثر قرار می‌گیرند. تارنما هایی میباشند که تنها به غرض جذب استفاده کننده به وبسایت تهیه و تنظیم گردیده اند و مخاطب از محتوای آنان هیچ داده ها اثرگذار نو دستیابی نمی نماید.

در واقع گوگل شخص Fred قصد دارااست با انتخاب شایسته ترین محتوا از نگاه چگونگی برای کاربر آخری درجه بندی تارنما ها در گوگل را گزینش نماید. براین اساس تارنما ها و صفحاتی که چگونگی محتوای آنان از رقبا کمتر میباشد درجه کمتری اخذ می نمایند.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 284 تاريخ : دوشنبه 5 ارديبهشت 1401 ساعت: 15:26

در seo حرفه‌ای بایستی به سه ادله دقت داشت. نقطه صفر سئو رقبا، بک پیوند های مرتبط، محتوا. در‌این نوشته ی علمی این برهان را پژوهش خوا‌هیم کرد.این عامل ها در کنار هم می‌تواند توفیق یک پروژه در بهینه سازی را رقم بزند.هرچند که نباید فراموش کنیم هریک از این کارداران تعدادی ذیل دسته برای خویش دارا‌هستند و رعایت اصول و قواعد آن‌ها در کنار هم در غایت به توفیق یک پروژه باعث گردد.

 ارزیابی رقبا در seo
محاسبه رقبا از نگاه بخش اعظمی از بهینه سازی کاران مهم‌ترین فعالیت در seo میباشد. هنگامیکه حرف بدست آوردن مرتبه اولیه گوگل مطرح باشد. فارغ از این مرحله از seo، عملاً کاری نمیتوان از پیش موفقیت.

در صورتی مال شما خیلی خاص باشد. به عنوان مثال فروش کنسرو خاویار خلیج عجم احتمالاً رقبای چندانی نداشته باشید. البته در بقیه موردها معیار مواجه شما با رقبا به شیوه ارائه فرآورده و کالای شما متعلق میباشد. برای مثال در شرایطی‌که یک تارنما سرویس ها لوله کشی ساختمان را بصورت محلی اعمال دهد. مطلقاً حریف متعددی نخواهد داشت در ازای یک وب سایت مانند دیجی فرآورده هزاران حریف خواهد داشت. سایتی مانند دیجی جنس می بایست در سطح جمهوری اسلامی ایران رقابت نماید و موسسه ها عرضه کننده مال بدین راحتی بازار آحاد جمهوری اسلامی ایران را بدین تارنما واگذار نخواهند کرد.
یک پرسش: تعداد رقبا چه طور بر بهینه سازی وب سایت اثر می گذارد؟ جواب بی آلایش میباشد. تعداد فراتر رقبا در معنای دشوار خیس شدن عمل شما در بهینه سازی میباشد. شما بایستی با همگی این موسسه ها رقابت فرمایید و آنان‌را در گوگل عقب برانید. همان گونه که در یک مسابقه دو می دانی محلی در بین ده کمپانی کننده شانس اولیه شدن بیشتر از یک مسابقه دو می دانی کشوری با هزاران کمپانی کننده میباشد. تعداد رقبا در گوگل در معنای مشقت بار خیس شدن فعالیت seo وب سایت می‌باشد.

حریف بیشتر در seo در معنای نیاز به مجال بیشتر برای seo یک وبسایت میباشد.

یک نکته که هم بهینه سازی کاران و هم مدیران وب سایت اکثر وقت ها آن را از خیال و خاطر می برند، ارائه سرویس ها منحصربه‌فرد به وسیله وب سایت میباشد. کمپانی هایی که در سکو اولیه گوگل قرار دارا هستند از بازاریاب های حرفه‌ای برای ماندن در عرصه رقابت فایده می برند. آن‌ها همواره به مشتریانشان پیشنهاداتی ارائه می دهند که در هیچ مغازه دیگری ارائه نشود. آن ها همواره بر روی برتری های خویش، نسبت به رقبا سپرده گذاری می نمایند. آنان مشتریان را با خویش سهم دار می نمایند. آن ها چنان مزیت های رقابتی خویش را پیشرفت می‌دهند که هیچ شرکتی نتواند سرویس ها آن ها را ارائه دهد. در واقع خویش آن ها نیز در‌حالتی که وسعت استفاده کننده بالایی نداشته باشند قوی به ادامه ارائه اکثری از این سرویس ها نیستند.

اینگونه کمپانی هایی از لحاظ seo بسیار قوی میباشند و برد بر آن‌ها در بهینه سازی بسیار وقتگیر خواهد بود. و اعمال آن صرفا از عهده شایسته ترین شرکت ها بهینه سازی و بازاریابی آنلاین ساخته میباشد.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 105 تاريخ : يکشنبه 4 ارديبهشت 1401 ساعت: 16:07

فراخوانی برای اعمال خرید، مانند نقطه صفر سئو عبارت الان این متاع را به ارزش ... خریداری فرمائید. و یا این که تخفیف برای خرید تا 24 ساعت آتی 20% و مانند آن معمولا روی دکمه های خرید موجب ارتقاء فروش یک جنس می‌گردد. در نوشته ی علمی Call to action چیست و چه‌گونه یک CTA تاثیرگذار پباده سازی کنیم؟ بصورت بی نقص درباره روش تولید یک CTAموثر حرف کرده ایم. میتوان CTAرا در قسمت توضیحات برگه اضافه کرد، تا یوزرها گرایش بیشتری به کلیک روی برگه داشته باشند.

4- به کار گیری از محتوای ساختاری در توضیحات
محتوای ساختاری، محتوایی میباشد که خصوصیت های یک مال و یا این که یک سرویس را ذکر میکند، وقتی که در یک دکان به شیت توضیحات فرآورده می‌رویم، محتوایی که مشاهده میکنیم، محتوای ساختاری برای آن فرآورده می باشد. میتوان در توضیحات یک ورقه از این نوع محتوا برای ارتقا ترازو کلیک یا این که CTRاستفاده کرد.

5- توضیحات دارنده عبارات کلیدی
همان گونه که گفتیم التفات توضیحات در ارتباطش با محتوای ورقه است. یک کدام از وسیع ترین نکات برای کتابت توضیحات یک کاغذ به کار گیری از عبارات کلیدی در توضیحات میباشد. سفارش می دهیم واژه کلیدی اساسی را در اولِ توضیحات خویش به کار گیری فرمائید.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 121 تاريخ : پنجشنبه 1 ارديبهشت 1401 ساعت: 15:00